Re: Admin vs. user - przy okazji irc'a

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_usk.pk.edu.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 10:25:25 MET

jedno krótkie pytanie:
od kiedy admin ma _obowiązek_ stawiania komukolwiek klienta IRC ??
szanowne towarzystwo (tzw luseria) zapomina, że to jest wyłącznie
jego dobra wola, bo z pewnością _nikt_ mu za to nie zapłacił...
chyba, że sytuacja ma miejsce w cybercafe......
a darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda.... ani gdzie indziej..
IRC może być doskonałym miejscem wymiany informacji i pogaduszek,
ale nigdzie nie jest napisane, ani nawet powiedziane :P że
przywilejem każdego użytkownika jest korzystanie z IRC.

Xavier nie trafił chyba jeszcze nigdy na BOFH'a z prawdziwego zdarzenia..
so.. what WAS your username ?
xavier...
clickety....click......

a poza tym uważam że takich spammerów należy LARTować

dzisiaj wredny Marcin

PS. dla jasności sytuacji - na maszynach administrowanych prze ze mnie IRC
        jest i nie wyciąłem jeszcze portu 6667 na routerze :)
PPS. dla niezorientowanych - zastanówcie się co by było gdyby administratorzy
        polskich uczelni poszli sobie wszyscy pracowac do firm prywatnych....
        nie mielibyscie nawet Usenetu i email'a :PPPPPPP

--
Marcin Klimowski	BOFH	http://www.pk.edu.pl/~marcin/

--hit ANY user to continue