Re: Admin vs. user - przy okazji irc'a

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 11:51:43 MET

Dnia 10 Nov 96 o godz. 22:21, Gregory BRZESKI napisal(a):

> W kapitalizzzzzzzzzmie w ktory ja zyje sprawa na uczelniach wyglada
> nastepujaco:
[...]
> - ZADEN wydzial czy nawet organiazacja wewnatrz uniwersytecka niema
> prawa miec wlasnego serwera.

To jakis faszystowski uniwersytet, bo normalnie to serwerow
wydzialowych/instytutowych jest od diabla i troche... jak sie chociazby lazi
po WWW i zwraca uwage na adresy to widac, ze jest np. www.uczelnia.edu, a
dalej www.cs.uczelnia.edu, a dalej jeszcze bywa ze nawet
www.netlab.cs.uczelnia.edu itd... Podobnie jest np. z serwerami ftp. I to jest
raczej regula, a sytuacje takie jak u Ciebie wyjatkiem.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl