Re: Rozterki matrymonialne

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 01 Nov 1996 - 02:49:53 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Lech Szychowski <lech7_at_lech.pse.pl> wrote in article
<55asou$e4i_at_info.nask.pl>...
> S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
>
> : A poc o komus od razu domena *.mokwa.p jesli ma filie w moskwie?
> : nei wystarczy *.pl/.../moskwa.html ?
>
> Moze czas by bylo zdac sobie wreszcie sprawe, ze Internet i WWW to nie sa
> synonimy.
> --
Faktycznie nie. Dziekuje. Ale mi chodzilo o reprezentacje firmy w
Intrenecie czyli o wlasnie www.  I nie wyobrazam sobie aby rejestrowac
server poza granicami pl w domenie pl bo to bez sensu.
Nie bede podawal przykladow bo to oczywiste.
Wszysscy sapominaj ze p[owodem uzywania www.firma.pl zamisat 135.124.itd
jest mnemotechnika. Wiec tzrab sprawe uprasczac a nie komplikowac uzywaniem
com edu gov zwlaszcza ze mialo to znaczenie 10 lat w USA ale nie w Polsce.