Re: Rozterki matrymonialne

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 01 Nov 1996 - 10:41:19 MET

darekw_at_atm.com.pl (Dariusz Wichniewicz) napisal(a):

>1. Czy z faktu, ze istnieje w Polsce, na przyklad, kilka tysiecy agencji
>reklamowych, wynika, ze zadna z nich nie ma prawa uzywania slowa "reklama",
>ani slowa "agencja" ani slowa "Polska"?

Nie. Pod warunkiem, ze ktos nie nazwalby sie reklama.pl (czy com pl),
ale to akurat juz problem juz innych agencji.

>2. Czy ktos sadzi, ze fakt istnienia kilkudziesieciu operatorow
>telekomunikacyjnych w Polsce powinien automatycznie spowodowac odebranie TP
>S.A. czlonow "Telekomunikacja" i "Polska" z nazwy? A co z "S.A." - wszak i
>ine firmy moga chciec teo skrotu uzywac...
>Darek

Na oba pytanie odpowiedz brzmi 'nie'. Obawiam sie jednak, ze jesli
pan, panie Darku, zadaje takie pytania, to po prostu nie zrozumial o
co chodzi.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -