Re: Rozterki matrymonialne

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 01 Nov 1996 - 02:43:25 MET

--
Pozdrawia S.D.
mailto:nyce_guy_at_irc.pl
Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote in article
<55abbo$98_at_info.nask.pl>...

> Obawiam sie, ze nikomu nie bedzie sie chcialo specjalnie tobie
> wyjasniac zasad nazewnictwa domen. A jesli chcesz zmienic zasady to
> spozniles sie o kilkanascie lat (z gorka).
>
> A moze pierwsze z brzegu: jesli chce sobie przeczytac spis wszystkich
> firm dzialajacych na terenie kraju (czyli logicznie zarejestrownych w
> domenie com.pl) to widze powodu, aby pomiedzy nimi widnialy licea,
> uczelnie czy urzedy...

Eeee tam. Te zasady lamane sa na codzien. Zreszat co ze szkola ktore
porwdzi dzialnosc gospodarcza przy okzaji czy to jescze edu czy juz com?
Te domeny mialay sens gdy w USA oznaczaly kto funduje dostet do internetu.
Co one oznaczaja w Polsce?
Zreszta i tak rozkwit intenetu to glownie domena com.
Wiec zamiast www.ford.com.pl po prostu www.ford.pl
(zamiast www mozna wpisac cokolwiek)
Zreszta podobnie chyba maja Niemcy gdzei np nie ma domeny edu.de tylko
uni-*.de