Re: Rozterki matrymonialne

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 01 Nov 1996 - 10:41:07 MET

labe_at_helios.cto.us.edu.pl (G. Labe) napisal(a):

>Skoro cala Europa tak robi...
>Patrz www.ferrari.it (wprawdzie tylko alias, ale...), www.volvo.se,
>www.bmw.de, itd.

Bo admistratorzy dupa.

>No nie, to jest wlasnie polska mentalnosc. Zrozum, kto pierwszy ten
>lepszy.

Nie w kazdym i nie w tym przypadku.

>I co nie jest zabronione, jest dozwolone :)

>Wiec pewnie www.radio.com.pl tez ci sie nie podoba?

Czemu? Na pewno lepiej niz radio.pl. Tylko, ze nikt nie zarejestruje
firmy pod nazwa 'radio'.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -