Tajemnicze radiolinie

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 30 Oct 1996 - 21:40:44 MET

I jeszcze bedzie jeden list na temat TPSA... Otoz ostatnio w sprawach
zawodowych dosyc sporo jezdze po Polsce. W wielu miejscowosciach przy
budynkach w ktorych znajduja sie lokalne oddzialy TPSA, badz przy
urzedach pocztowych (czesto jest to ciagle jeszcze ten sam budynek)
widze wysokie kratownicowe slupy, a na nich anteny radiolinii. Jak
siegne pamiecia wstecz, to za mojego dziecinstwa taka sama antena
znajdowala sie tez na dachu budynku Poczty Glownej w Krakowie.
Ciekawi mnie, co jest przesylane tymi radioliniami? Chyba nie rozmowy
telefoniczne ani telegramy? No wiec w takim razie co? Nie sa to tez
chyba radiolinie do rozsylu programow radiowych i TV, bo sa one w srodku
miasta i nie ma w poblizu zadnych masztow nadawczych.
Czy ktos moze odpowiedziec na to pytanie? Moze Konrad?
A moze to scisle tajne? ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl