Re: nowy Internet na horyzoncie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 14:01:02 MET

Dnia 26 Oct 96 o godz. 13:54, Maciek Uhlig napisal(a):

> * 34 UNIVERSITIES AGREE TO SET UP ANOTHER INTERNET
> A group of 34 U.S. universities agreed earlier this month to create a new
> national network for higher education, to be called Internet II, which will
> offer higher speeds and more reliable service than the current Internet,
A niechby ich... z takimi pomyslami!!!!!!
Zawsze bylem zwolennikiem *laczenia* wszystkich sieci, a nie rozlaczania i
tworzenia odrebnych. Cieszylem sie jak dziecko (chociaz wlasciwie co mi do
tego?) kiedy amerykanskie sieci komercyjne takie jak Compuserve czy AOL
zostaly podlaczone do Internetu. Dla mnie jest to *paranoiczna* sytuacja
kiedy mamy kilkanascie, czy kilkadziesiat rownoleglych, odrebnych sieci, o
podobnym zasiegu i oferowanych mozliwosciach.
Nareszcie wszyscy masowo zaczeli przylaczac sie do Internetu, a tu
nagle jakies (censored) chca nam podzielic Internet... Brrr! Chyba bede
protestowac!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl