Re: WARMAN - co jest traktowane jako polaczenie lokalne

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 28 Oct 1996 - 13:49:24 MET

and_at_andy.pse.pl (Andrzej Bursztynski) writes:

> po ostatnim rachunku z WARMAN'a wpadliśmy na pomysł, by dokładnie
> rozliczyć nasz ip accounting. I tu natknąłem się na pewien mały
> problem - które adresy (klasy) IP WARMAN traktuje jako "lokalne"
> i jak się to przedstawia w czasie, wiadomo że firmy są przepinane
> z NASKu do WARMAN'a. Czy ktoś może to już robił i ma orientację
> w tym temacie?

Ja usilowalem, ale niestety NASK odsylal mnie do WARMANA i odwrotnie.
Wydaje sie, ze to jakas bardzo strzezona tajemnica. Jedyna
informacja, jaka maja, znajduje sie w NASKu w pliku numerki-costam.
Zreszta mam wrazenie, ze rozliczanie ruchu w WARMANie odbywa sie
metoda rzucania koscmi (w kazdym razie takie wrazenie umocnilo sie
we mnie po otrzymaniu przez nas ostatniej faktury).

--
Krzysztof Halasa