Re: nowy Internet na horyzoncie

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Tue 29 Oct 1996 - 08:04:24 MET

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Zawsze bylem zwolennikiem *laczenia* wszystkich sieci, a nie rozlaczania i
: tworzenia odrebnych. Cieszylem sie jak dziecko (chociaz wlasciwie co mi do
: tego?) kiedy amerykanskie sieci komercyjne takie jak Compuserve czy AOL
: zostaly podlaczone do Internetu. Dla mnie jest to *paranoiczna* sytuacja
: kiedy mamy kilkanascie, czy kilkadziesiat rownoleglych, odrebnych sieci, o
: podobnym zasiegu i oferowanych mozliwosciach.
: Nareszcie wszyscy masowo zaczeli przylaczac sie do Internetu, a tu
: nagle jakies (censored) chca nam podzielic Internet... Brrr! Chyba bede

Myślę że podchodzisz do tego stanowczo zbyt pesymistycznie. Będzie to
pewnie coś w rodzaju sieci lokalnej o olbrzymich zdolnościach
przepustowych i pewnych dodatkowych obostrzeniach (w jej granicach). Nie
wyobrażam sobie aby nie było tam komunikacji z Internetem I.

--
Marcin Dębowski
/\/ Technical University of Gdansk, POLYMER TECHNOLOGY DEPARTMENT