Re: Koniec taniej propagandy z jakisni TPSA!!! Off-topic???

Autor: Dariusz Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 22:10:03 MET DST

At 10:22 23.10.96 +0200, you wrote:
<...>
> I jeszcze jedno.
>Co to jest to SDH??? Czy to jakis genialny rodzaj sieci ktory ulatwi zycie
>nam,prostym ludziom za, powiedzmy 25 lat <...>

SDH jest standardem telekomunikacyjnym, bez wprowadzenia ktorego,
telekomunikacja moze sie zadlawic juz za kilka lat. O ile pamietam, TP S.A.
chce budowac szkielet SDH od roku 1997. SDH pozwala na integracje ruchu
telefonicznego, komputerowego, video i rozne inne takie przy wykorzystaniu
jednej sieci (na przyklad wspolpracuje z sieciami ATM - wtykamy switch ATM
w centrale Szczecinie, drugi w centrale w Rzeszowie i mamy, na przylad
155Mbps miedzy nimi). Wydaje mi sie, ze w pierwszej fazie lacza szkieletu
SDH maja pracowac z predkoscia 622Mbps z pozniejsza migracja do 2.5Gbps.
Pierwsza przymiarka do tej sieci jest POLPAK-T - o monopolach mozna myslec
co sie komu podoba, ale w tym akurat przypadku TP S.A. lamie monopol (NASKu).

Darek Wichniewicz