super plany TPSA :-)

Autor: Ryszard Gabryszewski (kacper_at_grieg.cbk.waw.pl)
Data: Wed 23 Oct 1996 - 16:21:51 MET DST

On 23 Oct 1996, Dariusz Wichniewicz wrote:

> SDH jest standardem telekomunikacyjnym, bez wprowadzenia ktorego,
> telekomunikacja moze sie zadlawic juz za kilka lat. O ile pamietam, TP S.A.
> chce budowac szkielet SDH od roku 1997. SDH pozwala na integracje ruchu
> telefonicznego, komputerowego, video i rozne inne takie przy wykorzystaniu
> jednej sieci (na przyklad wspolpracuje z sieciami ATM - wtykamy switch ATM
> w centrale Szczecinie, drugi w centrale w Rzeszowie i mamy, na przylad
> 155Mbps miedzy nimi). Wydaje mi sie, ze w pierwszej fazie lacza szkieletu
 ^^^^^^^^
Piekne perspektywy, dalej w tekscie pojawia sie chyba 622 Mbps. Wypada
zyczyc TPSA, aby nie bylo to 155 Mbps a'la WARMAN gdzie predkosc transferu
dochodzi do 2 Mbps i by nie mieli problemow takich jak w przypadku
0,202122 ...
Choc niestety doswiadczenia uzytkownikow tego numeru nie budza optymizmu.

---
Ryszard Gabryszewski #### phone: +48.22.403766 ext. 321, fax: +48.22.403131
        e-mail: kacper_at_cbk.waw.pl # http://www.camk.edu.pl/~kacper