Re: sat

Autor: Artur Czechowski (arturcz_at_l3xhp.cyf.gov.pl)
Data: Tue 22 Oct 1996 - 18:57:23 MET DST

S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
> Centrale w USA to sa niepozorne budynki bez okien wcale nie chwalace sie
> swoja zawartoscia.
Nie tylko w USA :) Lat temu... hmmmm... cztery miałem to szczęście mieć praktyki
w TPSA, o/Kielce. Miałem okazję zobaczyć centralę na kilkanaście tysięcy
abonentów. Wyobraźcie sobie dwie sale szkolne na ok.30 osób. Jedna sala
to system zasilający, a mniej niż pół drugiej to centrala... Dodam, że to
bynajmniej nie było w żadnym dużym ośrodku :)

Pozdrawiam

--
Artur Czechowski                                          arturcz_at_cyf.gov.pl
Network Administrator at                     http://www.cyf.gov.pl/~arturcz/