Re: naprawa satelity

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 13:39:06 MET DST

In article <54dd3g$q14_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>,
Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
>Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl> wrote:
>: On 17 Oct 1996, Jarek Lis wrote:
>
>: > Tylko ze w przypadku takich co wynajmuja kanaly, to jakos mi sie nie chce
>: > wierzyc, zeby na satelicie byla osobna ustawiana miednica dla kazdego
>: > klienta. Choc moze jest jedna na jkis region - 500x500km powiedzmy.
>
>: Oj, bardzo sie mylisz :)) Wiekszosc satelitow potrafi zmieniac ksztalt,
>: nachylenie i pokrycie wiazka w bardzo prymitywny sposob. I nie trzeba do
>: tego zadnych miednic tylko....odpowiednia krzywke w swietle falowodu. I
>: to wszystko !

> [...]

Albo dwie mniejsze na dlugich ramionach, taki interefometr (tylko jeszcze
trzeba inny osprzet doladowac) jest duzo dokladniejszy.

BTW: Jeszcze apropos paliwa: czyli satelity GPS tez trzeba wymieniac co
jakis czas ?

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/