Re: Gdzie i za ile mozna kupic domene

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Mon 21 Oct 1996 - 13:36:16 MET DST

Irek Neska <irek_at_nask.pl>:
> Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl) wrote:
> : Jeżeli ma to być firma.com.pl, to nie NASK, tylko ATM ( www.atm.com.pl ).

> A skad masz takie informacje? Domene com.pl obsluguje juz od ladnych
> paru pat NASK.

I z innego art.:
> Ciekawe w jaki sposob NASK ukradl ATMowi zarzadzanie ta domena? ;-)

A ile pamiętam:
Na samym początku to ATM zarejestrował w NASKu com.pl, i to ATM nim
zarządzał. Potem była jakaś sprawa, że zarządzanie tą domeną przejął
NASK, a ATM miał pretensje, że nikt się ATMa nie zapytał, etc...

Wiem to tylko z listy POLIP, nie miałem bezpośrednich kontaktów
z powyższą sprawą, więc być może coś przekręciłem.

Jednak fakt, że ktoś wogóle myślał, że ATM ciągle zarządza com.pl
też o czymś świadczy....

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków,     administrator,      http://onet.pl/~zych/