Re: Win NT - zabojca UNIXa

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 16:16:57 MET DST

Wojciech Myszka <myszka_at_norka.immt.pwr.wroc.pl> wrote:
: Nie zamierzam ani rozpoczynac, ani tez brac udzialu w zadnej kolejnej
: wojnie UNIX - Windows. Moge sie od razu zadeklarowac:
: Unix jest lepszy, Windows jest gorsze, Unix jest systemem otwartym
: Windows byc moze kiedys bedzie (ale ja w to watpie), LaTeX jest
: znacznie lepszy od czegokolwiek pod Windows.

To zalezy co wezmiesz pod uwage. Niezawodnosc - tak, mozliwosci -
porownywalne, wygode obslugi - chyba nie.

: Windows ma jednak jedna (dla wielu najistotniejsza) zalete: nic lepiej
: nie nadaje sie do uruchamiania aplikacji Microsofta niz Windows :-)

Podobno OS/2! MS najwyrazniej docenil problem, bo wprowadzil nowa,
niekompatybilna wersje :-).

: Jak mi sie wydaje NT jest to powazny konkurent. Ale pamietac trzeba o
: jednym: nie nalezy go instalowac na marniutkim skladaku z 16 M RAM.
: Trzeba sprzetu klasy stacji roboczej z hektarami RAM i dyskow...

Dysk nigdy za duzy. A co do pamieci - jesli myslicie o 64MB, to zadbajcie
zeby byly wolne podstawki pod nastepne... Ale w swiecie serverow
to ostatnio norma.

: I obawiam sie, ze to nas wlasnie czeka :-(

Wszystko na to wskazuje.

Jarek.