Re: naprawa satelity

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 20 Oct 1996 - 16:26:05 MET DST

Michal Krzeminski <mike_at_polbox.pl> wrote:
: On 17 Oct 1996, Jarek Lis wrote:
: > Co prawda, gdyby w 'uplinku' stosowac modulacje SpreadSpectrum, to by
: > to bylo dosc odporne na szumy - ale czy akurat to jest stosowane?

: W polsce jak na razie z tego co mi wiadomo wogole uzywanie sprzetu
: z pasmem rozproszonym jest chyba niedozwolone....

A stosowanie urzadzen satelitarnych jest w ogole dozwolone?
Bo mam wrazenie, ze w tym przypadku rodzaj modulacji ma mniejsze znaczenie
- tego sie nie promieniuje dookola.

Jarek.