Re: naprawa satelity

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 14:59:34 MET DST

Ryszard Gabryszewski (kacper_at_haydn.cbk.waw.pl) wrote:
: On 11 Oct 1996, Jarek Lis wrote:
: > Ale ja o czym innym - satelitow jest sporo, przestawic sie na innego
: > to kwestia moze 24h. A na miesce zloma powiesi sie nastepnego.
:
: Naprawa kabla kosztuje jednak znacznie mniej niz wyniesienie na orbite
: kolejnego satelity,

Nie bylbym taki pewien. Cos mi sie wydaje, ze podmorskie glebiny sa dla
nas mniej dostepne niz kosmos.
A przy okazji mozna powiesic cos nowszego - o kilkakrotnie wiekszych
zdolnosciach.

: pomijajac juz fakt, ze nie mozna "tak sobie powiesiec
: kolejnego zloma" - orbita geostacjonarna z gumy nie jest.

Trzeba stary zepchnac z orbity...

Jarek.