Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 15:17:18 MET DST

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:
: A jak slysze, ze TPSA majac do wyboru zakladanie telefonow w kilku
: miejscach wybiera akurat te, o ktorych wiadomo, ze niedlugo beda
: 'telefonizowane' przez inna firme, to mi sie scyzoryk otwiera... I
: prosze mi nie mowic, ze to jest zdrowa konkurencja...

Alez zdrowa i prawidlowa :-) TPSA zachowuje sie jak normalna rynkowa
firma - widzac ze jest zagrozona na pewnym terenie skupia tam sily.
Wreszcie wiem, ze panstwowe, a wiec i moje, pieniadze sa chociaz raz
dobrze zarzadzane :-)...

Jarek.