Re: Problemy ze smieciami na 0202122 (nieco off-topic)

Autor: Jarek Glab (jarekG_at_grot.com.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 21:29:00 MET DST

> Mam jedno pytanie: czy ta masa studentow zaplacila uczelni za studia?
> Albo czy moze chociaz rzad zaplacil uczelni za tych studentow cos ekstra?
> Nie? To co sie biednych wladz uczelni czepiasz? Skad oni maja te forse
> wziac?

Ta masa studentow za kilkanascie lat moze zarabiac na emerytury dla
oficjeli rzadowych i dla mnie przy okazji tez.
Drugie wyjscie jest takie. Olac tych ludzi ciagnacych na studia i tych
ktorzy chca im cos ciekawego przekazac, niech ida na ulice dadza sobie w
gaz lub zyle, a za kilka lat ja (jako podatnik) bede placil za ich
leczenie.

--
Jarek Glab
Grot s.c.