Re: Problemy ze smieciami na 0202122 (nieco off-topic)

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 16:58:51 MET DST

S.D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
: [...]
: W zasadzie siec jest tak skonstruwana (FASTAR) ze trduno ja polozyc.
: Al to jest biznes wiec kazdy sie cieszy ze kleinci dzwonia ba jakby nie
: dzwonili to moglibysmy isc do domu. Czym wiecej dzwonia tym lepiej. My im
: pieniedze wysylamy (!!) zeby oni tylko dzwonili.

Slawku,

pomimo niezgodnosci OS-ow ;-), w tym wzgledzie zgadzam sie z Toba w calej
rozciaglosci (mojej klawiatury). Niestety, 'warsiawka' rzadzaca nie
dorosla jeszcze do tego poziomu rozumienia zarzadzania. W ramach zdrowego
podejscia do zagadnienia u nas, na uczelni zorganizowalismy kilka
atrakcyjnych przedmiotow wybieralnych, na ktore zglosila sie masa
studentow. W kazdej normalnej uczelni normalnego kraju czysta radosc, u
nas nie! Dlaczego? Gdyz uchwalono (mam przed soba odpowiedni papier
odpowiednio wysokiego szczebla), ze nadgodziny mamy placic z 'wlasnych'
funduszy, ktore NIE ZOSTANA powiekszone o dodatkowe kwoty (nalezne, jak by
mozna przypuszczac, za dodatkowych studentow). Czyli pracujac atrakcyjnie,
sciagajac dodatkwoych studentow, a wiec klientow, zuzylismy spora czesc
wlasnych srodkow badawczych nic w zamian nie zyskujac. I tak doszedlem do
czarnych wnioskow: kazda kwota rzucona w tej chwili w szkolnictwo wyzsze
zniknie bez wiekszych efektow :-( Realsoc w czystym wydaniu...

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek