Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 16:42:22 MET DST

Zbigniew Zych <zych_at_onet.pl> wrote in article <53l96q$9v5_at_jurek.onet.pl>...

> Nie - nie lepiej.
> Zrozum, my mówimy co jest źle z TPSA, a Ty wyskakujesz z tekstami w
stylu:
> "A u nas w USiech, to mamy najlepsiejsze!!"

Nie chodzi o USA gdzie tych firm mamy ponad 250. Chodzi o fakt ze to co
jest okazja do robienia pieniedzy w USA ( w tym i dla mojej firmy z jej 80
milionami rachunkow) jest w Poslce okazja do narzekan.
Chodzi mi o to jak to jest mozliwe?

> Stary! Urwałeś się z choinki?? Wiemy że daleko nam do telefonii USA,
> ale to nie powód żeby zaraz z PL wyjeżdzać.
>
> My chcemy tu żyć i tu mieć DOBRE telefony.....

Mi tez o to samo. Nie chodzi mi o telefonie w USA jej wiele juz nie trzeba.

Chodzi o zwrocenie uwagi na fakt ze to co robi TPSA jest dalekie od
normalnosci przyzwoitosci a jej tlumaczenia po prostu smieszne. Wedlug tego
co oni mowia powinni im wszyscy wspolczoc bo oni maja tylu klientow.
Powiedz to komus w biznesie ze masz za duzo kleintow a wzbudzisz
politowanie......
Jak mozna wogole miec ZA DUZO kleintow?

I zawsze tak bedzie dopoki bedziecie spokojnie przyjmowali takie wlasnie
wyjasnienia. Jak TPSA ma problem z obsluga klientow to niech odda albo
chociaz wpusci kogosc na rynek. Przeciez po co oni sie tak maja meczyc z
tym niewdziecznym rynkiem mala iloscia fabryk itp?
Jeden ukaz ministra i masz w Polsce konkurencje. I teraz zaklad ile to
zajmie wolnemu rynkowi aby doprowadzic do takiego stanu telekomuniakcji jak
w USA? 2 gora 3 lata???
 Aby wysylano Ci co tydzien dwadziescia broszurek na temat zalozenia
dodatkowego numeru, instalacja na koszt firmy?
Aby tylko miec klienta. Bo to klient jest powodem dla ktorego przychodzimy
do pracy. A oni w TPSA maja w ich za duzo widocznie czego innego maja za

Bez urazy i rowniez pozdrawiam.