Re: WWW i reklama!

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 16:47:20 MET DST

Darek Wichniewicz <darekw_at_atm.com.pl> wrote in article
<2.2.32.19961011095955.00765d18_at_ikp.atm.com.pl>...
> Odpowiadam jako firma, ktora dostep do Internetu sprzedaje:
> A co komu do tego, co czlowiek robi na swoim koncie, i czy bierze za to
> pieniadze, czy nie. Nie widze zadnego powodu by wprowadzac JAKAKOLWIEK
> cenzure w przypadku kont, za ktore czlowiek (lub firma placi). Nie widze
> rowniez zadnej mozliwosci egzekwowania tak wprowadzonej cenzury...
> A swoja droga, oczywiscie wolalbym, by ktos zalozyl drugie konto, ale to
juz
> tylko zyczenia, a nie obowiazek

TYlko dal prownania. W USA zwykle providerzy internetu sprzedaj dwa rodzaej
kont:
personal i commercial.
Peirwsza jest oczywista, druga sluzy do zarabiania pieniedzy. I mam tez
inne wymagania, inny ruch moze kilka adresow e-mail, domain service itp.
Co do kont na domenach mil, gov edu org to tam nie ma zadnej dzialansoci
komercyjnej bo za te konta placi calkowicie podatnik albo (w przypadku edu)
czesciowo podatnik.

Mysle ze najlepsze sa janse rozwiazania czyli net czy com komercja a reszta
w zwaizku z finnansowaniem prze panstow komercja byc nie powinna.
Chyab nie po to "panstwo" funduje komus konto na sgh.edu.pl zeby ten tam
guziki sprzedawal.........