Re: Problemy ze smieciami na 0202122

Autor: S.D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 16:52:53 MET DST

Jerzy Michal Pawlak <jmp_at_fuw.edu.pl> wrote in article
<53ligc$e7_at_h1.uw.edu.pl>...

> A ciekaw jestem jaka szczesliwa bylaby ta Twoja szczesliwa firma gdyby
sie
> nagle okazalo ze ma podwoic te liczbe w ciagu miesiaca (a nawet nich
bedzie
> ze w ciagu pol roku). I jak szczesliwi byliby klienci (ci starzy i ci
nowi).

Liczab 80 milionow jest prawdziwa. Co do praw fizyki to ja tylko rozumiem
ze do obslugi 160 milionow kont zatrydnia sie wiecej ludzi i buduje wiecej
facilities.
Zreszta w tej chiwli wykorzystanie sieci i itp to cos 75% tylko...
Powod do radosci u nas to kolejny rekord polaczen w jednym dniu zazwycaj to
jest swieto jak "dzien matki".

To nie sa zadne cuda. Gorsza sytuacja jest gdy z 80 milionow zostaje 40
milionow bo to sa rzeczywiste klopoty i koniec zabawy.

Ale to oczywiscie wolny rynek jak rozumiem w telekomunikacji polskiej czy
europejskiej (poza UK ktora sczesliwie z konkurencji na tym rynku juz
korzysta) pojecie bardzo abstrakcyjne.