Re: WWW i reklama!

Autor: Darek Wichniewicz (darekw_at_atm.com.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 11:59:55 MET DST

At 09:21 10.10.96 +0200, you wrote:

> [...]
>firme na swoim WWW. Jest teraz kilka wariantow, w zaleznosci, pod jaka
>domene 'podlegasz' (edu, com, gov...)
>
>1. EDU ...
>2. COM
> Firma od ktorej masz konto dziala komercyjnie. Jesli ty jako jej klient
> zaczniesz reklamowac firme nie bedaca ich klientem, to sie robi podobnie
> jak wyzej: provider przeciez musi z czegos zyc, nie? Wiec niech ta firma
> wykupi od nich konto i go uzywa. A ty najwyzej zaoferuj sie, ze zrobisz
> im strone (strony) WWW. Wilk syty i owca cala...

Odpowiadam jako firma, ktora dostep do Internetu sprzedaje:
A co komu do tego, co czlowiek robi na swoim koncie, i czy bierze za to
pieniadze, czy nie. Nie widze zadnego powodu by wprowadzac JAKAKOLWIEK
cenzure w przypadku kont, za ktore czlowiek (lub firma placi). Nie widze
rowniez zadnej mozliwosci egzekwowania tak wprowadzonej cenzury...
A swoja droga, oczywiscie wolalbym, by ktos zalozyl drugie konto, ale to juz
tylko zyczenia, a nie obowiazek

>3. GOV ...
>4. MIL ...
>6. NET --- i wszystko inne ---
Jesli placa - patrz wyzej. Jesli nie placa - patrz edu, gov i mil.

Pozdrowienia
Darek Wichniewicz
ATM-IKP