Autor: Piotr Zawicki (plz_at_warman.com.pl)
Data: Wed 18 Sep 1996 - 11:31:31 MET DST
Rafal Dylong (rdylongr_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: and_at_andy.pse.pl (Andrzej Bursztynski) wrote:
: > Chcialbym zebys sie mylil. Ja mam doswiadczenia ze wspolpracy z
: > z dzialem telekomunikacji u siebie. Podstaowe urzadzenie diagnostyczne
: > stanowia sluchawki (jeden gwizdze w linie, drugi na drugim koncu slucha i
: Trudno zeby bylo to cos innego, jezeli telefon jest nosnikiem informacji
: fonicznej, a sluchawki stanowia przetwornik sygnal->informacja zrozumiala dla
: ludzkiego zmyslu=sluchu.
Wrong ! Ludzkie ucho slyszy (w zaleznosci od osobnika) od kilkunasty Hz do
kilkunastu kHz. Modemy pracuja z wieksza czestotliwoscia.
: Zarzut takiego kalibru, jak to, ze gdy gosc naprawia telewizor, to patrzy na
: kineskop, zeby mogl zobaczyc efekty swojej pracy, a nie, ze patrzy bezposrednio
: (i tylko) na oscyloskop, obserwujac sygnal.
Jezeli facet naprawia mi w TV kolory i testuje na bialo-czarnym programie,
to mam sie do czego przyczepic.
: Co to znaczy ze zlacze sie zatrzymuje? Zatrzymywac to sie moze tramwaj na
: przystanku :)
Chyba, ze to wlasnie tramwaj przejezdza nad studzienka.
: Jezeli chodzi o to, ze co 2 min. psuje sie, to rzeczywiscie trudno jest napraw
: cos w momencie, w ktorym to dziala. Monterzy z telekomunikacji, to nie prorocy
: czy wrozki.
: > Co do puszczania silnego pradu w linie wiem z pierwszej reki.
: ^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^
:Popiescilo cie jakies kakretne natezenie, i teraz masz klopoty z koordynacja...
: > --
Mily, nie ???
Pozdrawiam,
PLZ
-- Tresci zawarte w tym liscie prezentuja zdanie moje i tylko moje. Tak lepiej ? +--------------------------------------------------------- plz_at_warman.org.pl + | Piotr L. Zawicki NASK - WARMAN | | | ul. Bartycka 18 | tel. (48) +22 6607602 | | 00-716 Warszawa, Poland | fax. (48) +22 410047 | +----------------------------------------------------------------------------+
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:59:37 MET DST