Re: TelePies lapie modemiarzy

Autor: Piotr Zawicki (plz_at_warman.com.pl)
Data: Wed 18 Sep 1996 - 11:22:39 MET DST

Rafal Dylong (rdylongr_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: plz_at_warman.com.pl (Piotr Zawicki) wrote:

: > A panienka z centrali lojalnie mnie uprzedzila, ze jezeli podczas
: > "pomiaru" na linii bedzie modem to mi go spali.
: > Moze ma to cos do rzeczy ???
: Sorry za szczerosc, ale mam szybkie pytanie. Czy w/w prad nie wysuszyl Ci cos
: miedzy uszami, brian or something.

Jedyny Brian jakiego znam to ten z "Zywotu Briana" i nie mam go miedzy uszami.

: [..] wydzielilo sie duzo ciepla i kabel sie osuszyl.
: Apropo wzoru, linia telefoniczna nie jest linia o parametrach skupionych, a n
: pewno nie jest linia o parametrach skupionych, jesli chodzi o wydzielanie sie

Chryste Panie, akurat z linii dlugiej to sie zrywalem bo mnie niejaki
Bober po prostu nudzil :-)

Przyznaje, ze kabel telefoniczny zaczyna sie dla mnie w gniazdku/szafce
i nie bardzo mnie interesuje co jest pomiedzy nia a centrala.

: Jezeli masz jakiekolwiek pojecie o budowie sieci telekomunikacyjnej( prawie
: Ohma; wydzielajacyem sie cieple na kablu, przez ktory plynie prad; o budowie
: bezpiecznikow; o korelacji, miedzy mozliwym maksymlnym przeplywajacym pradem
: przez drut o jakis przekroju, a owa srednica druta; itd.) to wiesz, iz linia
: najgubszym drutem na lini centrala(ewentualne urzadzenia sprawdzajace)->abonen

O prawie Ohma slyszalem, bezpieczkik tez jakis kiedys widzielm. Czym mozesz
wiec mnie uswiadomic gdzie na linii telefonicznej jest bezpiecznik ???
Jekiej srednicy jest ow drut ? Wydaje mi sie, ze moze to byc nawet 0.8 mm
(tylko nie krzycz, ze nie bo wiem o tym na 100%) itd.

: Teraz Panowie konkluzja:
: Nie mozliwe jest z przyczyn technicznych osuszanie kabla telefonicznego pradem
: o w miare duzym natezeniu.

Ty WIESZ a ja WIDZIALEM. Trudno dyskutowac.

: Rafal Dylong
Pozdrawiam,
PLZ

--
Tresci zawarte w tym liscie prezentuja zdanie moje i tylko moje. Tak lepiej ?