Re: TelePies lapie modemiarzy c.d.

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_lech.pse.pl)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 16:31:20 MET DST

Mariusz Ostrowski <mariusz_at_gnom.nask.waw.pl> wrote:

: Przepraszam, a czy stempel pocztowy nie niesie czasem takiej właśnie
: (no może nie dokładnie takiej, ale w mojej analogii chyba
: równoważnej) informacji?

Nie. Gdyby CID przekazywal jedynie numer kierunkowy abonenta wywolujacego,
to bylaby odpowiednia analogia.

: A przecież nikomu chyba nie przeszkadza, że poczta na znaczku
: (i na liście) przystawia stempel ?

Gdyby skrzynki byly zwiazane z konkretnymi osobami (tak, jak ma to miejsce
w przypadku telefonow), a stempel zawieral dane umozliwiajace stwierdzenie,
z jakiej skrzynki i o ktorej godzinie nadano list, to tez by mi przeszkadzalo.

--
	Leszek.