Re: TelePies lapie modemiarzy c.d.

Autor: Rafal Dylong (rdylongr_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 16 Sep 1996 - 21:55:30 MET DST

lech7_at_lech.pse.pl (Lech Szychowski) wrote:

> Mariusz Ostrowski <mariusz_at_gnom.nask.waw.pl> wrote:

> : a to juz jest informacja "publiczna". O.k, zaraz ktoś pewnie powie,
> : że można napisać tylko adresata, tzn. wysłać list bez adresu
> : nadawcy i w ten sposób zachować anonimowość. Tym niemniej...
                                     ^^^^^^^^^^^^
> Ja nie mam nic przeciwko temu, zeby moj korespondent (odbiorca mojego listu)
> mogl sie dowiedziec, ze to ja do niego napisalem (no, poza paroma _rzadkimi_
> wyjatkowymi sytuacjami). Nie podoba mi sie pomysl, zeby adresat mogl
> sprawdzic, do ktorej skrzynki i o ktorej godzinie wrzucilem list.

> --

> Leszek.

Anonimowosc nadawcy listu wobec klienta realizujacego przeslanie listu, a nie
anonimowosc nadawcy wobec odbiorcy.

Swojemu korespondentowi mozesz napisac w srodku listu od kogo on jest, unikajac
udzielenia tej informacji poczcie; chyba, ze boisz sie, ze gdy adresat dostanie
koperte nie podpisana, to dostanie jakiejs ciezkiej choroby serca, czy tez list
wyrzuci.

Pozdrowienia.

 Rafal Dylong
 rdylongr_at_zeus.polsl.gliwice.pl