Re: TelePies lapie modemiarzy c.d.

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 15:33:51 MET DST

lech7_at_lech.pse.pl (Lech Szychowski) wrote:
>Andrzej Eilmes <eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl> wrote:
>
>: Czy mozesz podac powod, dla ktorego uzytkownik danego numeru nie ma prawa
>: wiedziec kto do niego dzwoni?
>
>To jest - wbrew pozorom - bardzo dobre pytanie. AFAIR z punktu widzenia
>prawa sprawa CID nie jest taka prosciutka; wez chocby pod uwage, ze nie
>dostajesz informacji _kto_ dzwoni, ale _skad_.
>
>--
OK, przejezyczylem sie: TPSA sprawdza _skad_ dzwonia ( nie _kto_). I jesli
stwierdza, ze z numeru xxxxxx zadzwoniono na 0202122 to wyciagaja stad wniosek,
ze _wlasciciel_ numeru xxxxxx ma zaistalowany modem. Niezaleznie od tego _kto_
dzwonil. Mozna oczywiscie dyskutowac celowosc rejestracji modemu, ale nic
_nielegalnego_ w powyzszym wnioskowniu nie widze. Czy jak Poczta Polska sie
domysli, ze jak place abonament TV to pewnie mam odbiornik to tez mam
wrzeszczec, ze dzieje mi sie krzywda, bo nielegalnie zdobyla o mnie informacje?

                                Andrzej Eilmes