Re: TPSA nasza kochana off-topic niestety...

Autor: Andrzej Bursztynski (and_at_andy.pse.pl)
Data: Wed 11 Sep 1996 - 21:49:28 MET DST

>Jak chcesz TPSA uczciwie dokopac - to najpierw postaraj sie zalozyc
>konkurencyjna firme, i napisz na ktorym etapie przepisy Ci nie
>pozwolily. A jak sie okaze ze to nie przepisy/widzimisie ministra,
>tylko kalkulacja cen, brak kredytow, etc - to nie narzekaj na TPSA...
Niestety, tu nie moge sie zgodzic. Telefony to nadal jeden z najlepszych
interesow na calym swiecie. Mozesz byc pewny ze gdyby przepisy zezwalaly,
mailbys juz dawno na karku MCI, Sprint itd.

>: TPSA co i rusz podnosi ceny oplat a klienci nie maja ZADNEJ mozliwosci
>: protestu.
>
>Maja, maja. Mierne bo mierne, ale tez coraz wieksze.
Jakies konkrety? Dopiero od 1-stycznia 1997 sie to _moze_ zmienic.

> A, jak na moj gust,
>to ceny TPSA nie rosna szybciej niz inflacja.
He,he, bo juz dawno osiagnely pulap przewyzszajacy inflacje.

>A ze sa zbyt wysokie jak na nasze, modemowe, checi - to osobna sprawa.
Przecietny rachunek jaki placi sie w USA miesiecznie to 30-50$ miesiecznie.
Ja mam zblizony ale w zlotowkach. I nie wliczam tu 'modemowania'.

>O - a nie sa zlodziejami wszystkie inne firmy ktore cos sprzedaja?
>Bo ja mam ochote dostac to za darmo...
Zlodziejami sa tez firmy ktore daja za darmo...

>Hm - tez monopol. Pare lat temu ktos opisywal jak zakladal telefon
>w USA, i lokalny monopolista (Bell), udzielil rabatu (17 zamiast 22$),
>bo sie nie wyrobil w 3 dni.
US West zakladal mi drugi telefon przez dwa tygodnie, nawet mowy nie bylo
o przyspieszeniu i rachunek przyszedl bez zadnego rabatu (50$).
Widac Bell jest lepszy (ktory? bo jest co najmniej 3...)
Dzialo sie to w Minnesocie, pierwszy stan ktory zniosl ograniczenia
(koniecznosc koncesji) dla operatorow long distance i local. Malo kto
wie ale w USA do wrzesnia zeszlego roku tez byly koncesje.

--
Regards
 (ab)