Re: TPSA nasza kochana off-topic niestety...

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_onet.pl)
Data: Wed 11 Sep 1996 - 20:34:48 MET DST

Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>:
> Troche samokrytyki TPSA w tym miejscu by sie przydalo. Kilka
> lat temu mieszkancow Poznania dotknela taka 'awaria - po czym abonenci
> ze zdumieniem odnalezli swoje numery w reklamowkach firm wystawiajacych
> sie na targach. Targi sie skonczyly - 'awarie' usunieto.

W Krakowie oficjalnie telefon kosztuje 4 mln szł.
Nieoficjalnie musisz do tego numeru dołożyć jeszcze 10 mln.

Oczywiście to "obowiązuje" firmy.
Wiem to z drugiej ręki. (od człowieka który taką ofertę dostał).
5-6 miesięcy temu.

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków     Używam ISO-8859-2, jeśli nie wiesz co to jest
http://www.onet.pl/~zych/     obejrzyj PSO:   http://www.agh.edu.pl/ogonki/