Re: TPSA nasza kochana off-topic niestety...

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_ornak.waw.pdi.net)
Data: Thu 12 Sep 1996 - 18:49:02 MET DST

On 11 Sep 1996, Jarek Lis wrote:

> Jak chcesz TPSA uczciwie dokopac - to najpierw postaraj sie zalozyc
> konkurencyjna firme, i napisz na ktorym etapie przepisy Ci nie
> pozwolily. A jak sie okaze ze to nie przepisy/widzimisie ministra,
> tylko kalkulacja cen, brak kredytow, etc - to nie narzekaj na TPSA...

Dlaczego wymagasz zeby namietnie przez TPSA oszukiwany, lekcewazony i
ponizany klient chcac "dokopac" TPSA musial zakladac firme? A po za tym
inwestowanie ogromnych sum tylko po to zeby przekonac sie w ktorym
momencie okaze sie ze forsa jest wyrzucona to bezsens.

> : TPSA co i rusz podnosi ceny oplat a klienci nie maja ZADNEJ mozliwosci
> : protestu.
>
> Maja, maja. Mierne bo mierne, ale tez coraz wieksze. A, jak na moj gust,
> to ceny TPSA nie rosna szybciej niz inflacja.
> A ze sa zbyt wysokie jak na nasze, modemowe, checi - to osobna sprawa.

Kolejny bezsens. Dlaczego ceny maja rosnac z inflacja? Kto tak ustalil? O
ile sie nie myle w gospodarce wolnorynkowej ceny ustala rynek i inflacja
ma tam udzial ale zdarza sie ze mimo postepujacej inflacji ceny SPADAJA
(patrz uslugi telekomunikacyjne w krajach wolnorynkowych czy ceny pamieci
komputerowych).

> : Jak to sie nie nazywa zlodziejstwo (zabieranie komus pieniedzy
> : wbrew jego woli) to juz nie wiem co nim jest.
>
> O - a nie sa zlodziejami wszystkie inne firmy ktore cos sprzedaja?
> Bo ja mam ochote dostac to za darmo...

Nigdzie nie napisalem, ze ceny za uslugi telekomunikacyje w Polsce powinny
byc darmowe. Ale o ich cenach powinien decydowac rynek. Teraz niestety
TPSA lacznie z Ministerstwem zachowuje sie jak zlodzieje.

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski