Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Piotr Zawicki (plz_at_warman.com.pl)
Data: Wed 04 Sep 1996 - 13:25:59 MET DST

Marek Pokulniewicz (mpokul_at_sejm.gov.pl) wrote:
: karteczki z opisem transakcji jesli jej nie zakwestionuje jest ona tak
: naprawde zawarta. A numer karty jest znany kazdemu sprzedawcy. I jesli
: daja Ci taka karteczke do podpisania to jest on tam po prostu napisany.
:
A co Ty na to:
jeden z polskich bankow zaproponawal mi (listem poleconym) wplacenie
na WOSP Owsiaka _przez telefon_ podajac wlasnie numer karty kredytowej.
Nie zrobilem tego, ale pytanie zostaje: w ktorym momencie potwierdzam
transakcje, bo tu nie bylo zadnych podpisow.
Byc moze wiec dopiero, gdy negatywnie zareaguje na wyciag z banku, ale ten
przychodzi raz na jakis czas ???

: Jesli chodzi o PIN to w bankomacie mozna wygenerowac trzy kolejne PIN-y.
: Potem karta jest zabierana przez bankomat. A ma on dosc pancerna
: konstrukcje wiec jej odzyskanie moze byc trudne. Mozna to zrobic idac do
: banku i wyjasniajac dlaczego trzy proby nie wystarczyly.
:
To zalezy od karty i systemu. Czasami (ale to moze dotyczyc tylko kart
bankomatowych) bank Ci kaze po prostu kupic nowa karte.

Aha! Balbym sie placic przez Inet lub przez telefon, ale zdarzylo mi
sie placic poczta (listem poleconym, hahaha) podajac numer karty na zamowieniu
prenumeraty. Jest tam niby moj podpis, ale nie jest to oryginalny druk VISA'y.

Pozdrawiam,
PLZ

PS.
Czy cos w tym zlego, ze ktos chce wiedziec jak ten system funkcjonuje ???

--
Tresci zawarte w tym liscie prezentuja zdanie moje i tylko moje. Tak lepiej ?