Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Leszek (leszek_at_lodz.pdi.net)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 00:19:12 MET DST

Piotr Piatkowski <kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<502c85$8ve_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
> Leszek <leszek_at_lodz.pdi.net> wrote:
> : Niedobrze mi sie robi kiedy czytam tego faceta.A tak swoja droga to
smiesza
> : mnie jego wypowiedzi na temat seksu.Co taki spasiony grubas moze o tym
> : wiedziec(obejrzcie sobie jego strone)?Przeciez zadna normalna
dziewczyna
> : nie chciala by sie z nim kochac.
> : Chyba ze korzysta z uslug prostytutek?
>
> O, właśnie. I tutaj wyraźnie widać gdzie jest granica między
> wyrażaniem swoich poglądów i wolnością słowa, a naruszaniem cudzej
> [...]
Straszyc to mozesz swoja mlodsza siostre.Jezeli rzeczywiscie masz zwyczaj
na wszystko skwapliwie donosic to niezapomnij nakapowac na pana
Dembowskiego
ktory nazwal mnie facetem umazanym gownem,przyglupem i gowniarzem.
Pozostawiam ocenie innych co jest wiekszym chamstwem:
nazywanie kogos spasionym grubasem czy wyzywanie kogos epitetami
uzytymi przez pana Dembowskiego?
Leszek Bogdanski