Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 23:04:05 MET DST

Leszek <leszek_at_lodz.pdi.net> wrote:
: Niedobrze mi sie robi kiedy czytam tego faceta.A tak swoja droga to smiesza
: mnie jego wypowiedzi na temat seksu.Co taki spasiony grubas moze o tym
: wiedziec(obejrzcie sobie jego strone)?Przeciez zadna normalna dziewczyna
: nie chciala by sie z nim kochac.
: Chyba ze korzysta z uslug prostytutek?

O, właśnie. I tutaj wyraźnie widać gdzie jest granica między
wyrażaniem swoich poglądów i wolnością słowa, a naruszaniem cudzej
godności. Tym razem ja napiszę do administratora do PDI i mam
nadzieję że Leszek nieprędko znajdzie sobie dostęp do Internetu.

"Chamstwo trzeba zwalczać siłom i godnościom osobistom!"

--
Piotr Piątkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND