Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 00:51:34 MET DST

"Leszek" <leszek_at_lodz.pdi.net> wrote:

>Straszyc to mozesz swoja mlodsza siostre.Jezeli rzeczywiscie masz zwyczaj
>na wszystko skwapliwie donosic to niezapomnij nakapowac na pana
>Dembowskiego
>ktory nazwal mnie facetem umazanym gownem,przyglupem i gowniarzem.
>Pozostawiam ocenie innych co jest wiekszym chamstwem:
>nazywanie kogos spasionym grubasem czy wyzywanie kogos epitetami
>uzytymi przez pana Dembowskiego?

Klania sie amerykanskie powiedzenie: "If the shoe fits - wear it !'.
Nie zauwazylem, zeby Marcin nazwal kogokolwiek _osobiscie_ facetem
umazanym gownem.

Wlasnie wykonuje nastepujacy ciag operacji:
Forte Agent/Message/Usenet Filter/Add Kill Filter/
author: <leszek_at_lodz.pdi.net>

w zwiazku z czym nie trac czasu na odpowiadanie :-7

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl