Re: Wyniki REFERENDUM (i komentarz)

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 17:37:18 MET DST

Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com> wrote:
: js_at_galaxy.uci.agh.edu.pl (Jaroslaw Strzalkowski) wrote:

: >A niezależnie od wszystkiego, to chyba na wyniki tego głosowania
: >powinniśmy patrzyć tak, że ze wszystkich polskich czytaczy newsow
: >tylko 20 było przeciwko ogonkom na newsach - pozostali byli albo za,
: >albo to olewają.

: Lekko naciagana ta teoria - kto nie jest przeciw, ten jest za. Ja
: jestem przeciw, ale z wielu powodow sie nie odzywalem.

Teraz Radek to możesz sobie pisać. Mogłeś ale nie zrobiłeś nic. Nawet Ci się
nie chciało wyrazić swojej opini w głosowaniu. Ludzie ci nie są ani za ani
przeciw, było im to OBOJĘTNE i Tobie też to było obojętne bo w przeciwnym
wypadku zagłosowałbyś przeciw. Twarda logiga ...

Teraz też wielu gada, że są za Wałesą ale tej pamiętnej niedzieli to się
cztrerech liter nie chciało ruszyć.

Pozdrawiam

kloczek

: Radoslaw Poplawski
: radekp_at_geocites.com

"Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają"
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl