Re: Donosiciel sie ujawnia !

Autor: Leszek (leszek_at_lodz.pdi.net)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 21:56:00 MET DST

Marcin Debowski <agatek_at_chem.pg.gda.pl> wrote in article
<500njh$rue_at_olorin.nask.pl>...
> [...]

> zachowania aby nie narażać się na różne szykany, twierdząc nie bez kozery

> że i tak się nie da wiele zrobić. Zapewne jedynym rozwiązaniem jest to o
> którym mówi Rafał Maszkowski - jednoczenie się, ale chyba jeszcze do tego

> nie dojrzeliśmy. Bandy podobnych przygłupów i gówniarzy muszą szeroką
wodą
> wlać się na inne grupy niż pl.soc.seks aby zostały zauważone i
odpowiednio
> potraktowane.
> Ciekawe że wszystko co z seksem związane musi zaraz stać się siedliskiem

Debowski

> Niedobrze mi sie robi kiedy czytam tego faceta.A tak swoja droga to
smiesza
mnie jego wypowiedzi na temat seksu.Co taki spasiony grubas moze o tym
wiedziec(obejrzcie sobie jego strone)?Przeciez zadna normalna dziewczyna
nie chciala by sie z nim kochac.
Chyba ze korzysta z uslug prostytutek?

Leszek Bogdanski