Grupa o NT

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 08:27:02 MET DST

Jacek_at_OC.waw.pl (Jacek Blaschke) wrote:

>Moze rzeczywiscie interesujaca bedzie grupa pl.*.nt lub inna dowolna z
>miejscem na merytoryczna dyskusje.

>Jacek

Mysle ze taka grupa jest bardzo potrzebna. cale tony dyskusji
przewijaja sie na roznych grupach, nawet linux'owych. bo po prostu
nie ma gdzie o tym gadac. z kolei na liscie pecet nie ma juz miejsca
na taka dyskusje. kiedys postulowalismy podzial grupy, chocby
zeby wydzielic z listy glownej dwa najwazniejsze watki tematyczne.
bezskutecznie.

Tak wogole mysle ze microsoft jest klasa sama w sobie,
wiec proponowalbym zalozenie grupy pl.comp.microsoft
(nie zgrzytajcie, to tylko propozycja:)
Mysle ze tam znalazloby sie miejsce na dyskusje nie tylko o NT, ale
takze jak instalowac rozne aplikacje. gdyby zaszla potrzeba,
taka grupe mozna dalej poszerzac na
pl.comp.microsoft.nt . oczywiscie wylacznie w miare potrzeb.

Nie mam pojecia czy ktokolwiek zaakceptuje ten pomysl, ale zostawienie
tego tak jak jest bedzie owocowalo tym co mamy teraz, tzn. rozproszeniem
dyskusji o NT na bardzo roznych grupach.

pozdrawiam,