Re: Grupa o NT

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 20:34:20 MET DST

> Mysle ze taka grupa jest bardzo potrzebna. cale tony dyskusji
> przewijaja sie na roznych grupach, nawet linux'owych. bo po prostu

a ja mysle, ze polakom wystarczylabny jedna grupa dyskusyjna, bo i
tak nikt nigdy nie trzyma sie tematu. mamy wiec dyskusje o pecetach i
NT na polipie, rozmowy o polskich znakach na pececie i cala mase
innego smiecia. nie szanujemy swojego czasu i pieniedzy (zarowno
wlasnych, jak rownierz innych). nie szanujemy siebie na wzajem. moze
najpierw nauczmy sie tego, a dopiero pozniej zakladajmy 115 kolejnych
list dyskusyjnych o niczym.

karpio