Re: MS (bylo: Polip - ludzie i charaktery....)

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 14:46:02 MET DST

Andrzej Bort wrote:
> Dziwne.... u nas mamy dyski 2G (Seagate, co prawda, ale tez SCSI, a w zasadzie
> to FW-SCSI), i dziala. Jestes pewien, ze robiles to poprawnie ?
dokladnie wg instrukcji.
w ulotce do dysku bylo napisane, zeby wylaczyc AutoDetect i wstawic go
wlasnie jako Seagate.
ale poradzilem sobie inaczej - zmienilem pliki konfiguracyjne SAMa
(dopisalem tego konkretnego Quantuma); czyli zrobilem to, czego bardzo
nie lubie robic pod Unixem jak i pod Win - modyfikacja plikow .inf.

> Wlasnie. I dlatego, jesli mam alternatywe: programy na Unix, na DOS i na Win,
> to wybiore rzeczone systemy W TEJ WLASNIE KOLEJNOSCI. Jesli uzywam pewnego
> programu (ktory zachowuje sie w 90% poprawnie), to CHCE MIEC PEWNOSC, ze
> praca wykonana za pomoca tego programu zostanie zachowana....
> Niestety, Win nie gwarantuje tego. Wobec tego go nie uzywam, jesli nie
> musze; na cale szczescie, musze rzadko... ;-)
nie bylem zmuszony ustalac swoich priorytetow - duza czesc
oprogramowania, ktore uzywam, jest dla mnie dostepne tylko pod WIndows.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,