Re: MS (bylo: Polip - ludzie i charaktery....)

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 14:48:43 MET DST

Antek Sawicki wrote:
> podlaczasz go do komputera obok i exportujesz po NFS'ie
w Cyfronecie moglem go podlaczyc tylko do PC (albo do HP, ktory...
opisalem gdzie indziej).

> a jezeli 'programem' jest system opeacyjny ?? znaczy jezeli to ma byc
> server ?? - wtedy wybieram UNIXa :))
dla ciebie server to wciaz server pracy zdalnej.
dla mnie server to:
1. server plikowy (jak Novell)
2. server oprogramowania, do ktorego jest dostep przez API (wlasnie np.
SQL server)
3. server sieciowy (poczta, newsy, WWW...)

praca typu telnet dla mnie osobiscie jest kompletnie bez sensu.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,