Re: Wady unixa, bylo: M$ Exchange

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 11:46:17 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 18 Aug 96 o godz. 22:44, Piotr Zawicki napisal(a):

: > Moze ze zbyt duza niesmialoscia, ale to wlasnie usilowalem powiedziec.
: > Nie wiem natomiast, czy byly jakies inne UNIXy na PC ? (komercyjne znaczy,
: > i sprzedane w wiecej niz kilku egzemplarzach ... ).
: Solaris
: AT&T Interactive Unix
: BSDI (komercyjna wersja FreeBSD/NetBSD, albo raczej odwrotnie, Free/NetBSD
: jest darmowa wersja BSDI)

PZ pytał chyba (taką mam nadzieję) o okres, kiedy powstał Microsoft
Xenix 286. Wtedy o Solarisie się nie śniło. I chyba faktycznie Xenix
był pierwszym Unixokształtnym systemem na PC. Później powstało ich
oczywiście mnóstwo - oprócz SCO i tych 4 wymienionych przez Jarka
(Interactive, Solaris, AT&T, BSDI) jeszcze np. Unixware Novella, czy własne
mutacje SVR3 firm Bull, Unisys, NCR, ...

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center