Re: MS (bylo: Polip - ludzie i charaktery....)

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 11:38:18 MET DST

Jarek Lis wrote:
> A czy firma konsultingowa jest wlasciwym zrodlem wiadomosci dla klienta?
> Hm, raczej pod warunkiem ze wynagrodzenie bedzie wyplacane w ratach,
> pierwsza po roku, nastepne tak dlugo, jak klient bedzie zadowolony..
bardzo sluszna zasada, ciekawe ile firm konsultingowych by na to poszlo
(ile jest na tyle pewnych swojego rozwiazania).
ale tez wiele firm by przestawalo od razu placic (bo jak udowodnisz, ze
dalej sa zadowoleni?)

przypomnial mi sie sposob oplacania lekarzy w starozytnym wschodzie -
wybieralo sie lekarza, i placilo mu sie regularnie, jak sie bylo
zdrowym. w momencie, kiedy czlowiek chorowal, przestawal placic.
tyle, ze tam leczenie bylo zapobiegawcze (prewencyjne), cywilizacja
zachodnia zmienila sposob leczenia.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,