Re: MS (bylo: Polip - ludzie i charaktery....)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 14 Aug 1996 - 13:14:25 MET DST

Dnia 13 Aug 96 o godz. 15:44, Piotr Karocki napisal(a):

> czy nie jest tak, ze wszedzie sa jednak PC, sprzed 10 lat albo tygodni.
> ale za to wszedzie. jednakze nikt nie wymaga ani od uzytkownika, ani od
> administratora siegniecia do dokumentacji, system ma dzialac.
> jesli padnie, to wina Microsoftu. on winien, ja rozgrzeszony.
> jesli patche same sie nie zainstaluja, winien Microsoft.
Bo taki wlasnie poglad MS usiluje wpoic uzytkownikom. Tak to przedstawia w
swoich reklamach i materialach marketingowych - to dziala samo, tym sie moze
poslugiwac nawet kompletny laik. Plug and Play, wszystko sie samo poprawnie
skonfiguruje, zainstaluje, wizardy podpowiedza jak masz co zrobic, ty nie
musisz o niczym myslec!
Gdyby bylo jawnie napisane: najpierw musisz przeczytac iles tam KB
dokumentacji, potem popoprawiac rozne rzeczy w plikach konfiguracyjnych, a
potem dopiero bedziesz sie mogl poslugiwac programem, a i tak nie zawsze
wszystko musi dzialac samo i chwilami bedziesz musial pomyslec, jak co zrobic
- wowczas takie pretensje do uzytkownikow, jakie wyraziles bylyby
uzasadnione. A tak to moim zdaniem nie sa.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl