Re: MS (bylo: Polip - ludzie i charaktery....)

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_insert.igo.wroc.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 15:50:56 MET DST

> From: Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl>

> dziekuje za gratulacje. nie zauwazyles, ze to jest wypowiedz w dyskusji,
> i ze oprocz fileservera robi to wiele innych rzeczy; oraz ze chodzi o
> to, ze do NT nie potrzeba 32M i poczwornego P5 (jak ktos byl napisal)?

Poczwórnego P5 może nie... Natomiast jeśli będziesz chciał
argumentować, że można używać (a nie tylko uruchomić) jakikolwiek
serwer na NT poniżej 32 MB RAM, to chyba Cię obśmieję. Kumpel
zainstalował NT Workstation na 486DX2/80 + 24 MB RAM, wydajność tego
jest zbliżona do 3.1 + ~6 MB RAM. Dość powiedzieć, że przy
uruchomionym Wordzie 7.0 Netscape ładuje się chyba z dwie minuty...

Takie sympatyczne narządko systemowe pokazuje, że system zajmuje ok.
19MB w pamięci.

Nie widzę na tym serwera... swapowanie by go zabiło. 32MB RAM dla
serwera na NT to jest, niestety, minimum.

Archie