Re: MS (bylo: Polip - ludzie i charaktery....)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 19 Aug 1996 - 13:00:55 MET DST

Dnia 19 Aug 96 o godz. 12:44, Piotr Karocki napisal(a):

> porownujecie wymagania systemou graficznego i tekstowego. czy nie
> widzicie, ze tego sie nie powinno porownywac?
> --
> Piotr Karocki,
Ty zaczales to porownywanie - napisales "Unix ma takie wymagania, a
Win takie". A poza tym czy ja cos wspominalem o trybie tekstowym?
Z twojej poprzedniej wypowiedzi, tej o szmelcu na WSP, wynikalo ze
uwazasz komputer np. 486DX2/66 z 8 MB RAM-u za szmelc, na ktorym Win
nie maja prawa chodzic dobrze. A Linux z X-ami biega na tym az
milo...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl