Re: NetBook

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 08:43:21 MET DST

Leszek Andrzej Kleczkowski <lakleczk_at_bioslave.uio.no> wrote:
: Jestem z zagranicy i b. mi sie podoba ogloszenie, ktore tak bardzo Pana
: wkurza. Polecane adresy beda mi pomocne. Mnie wkurza uzywanie kurzych
: stopek zamiast porzadnego alfabetu lacinskiego do pisania po polsku...

Ufam, że w takim razie, równie gorąco powitałby Pan wpuszczenie stada
akwizytorów do klubu dyskusyjnego lub czytelni publicznej. To już jest
sprawa indywidualna i nie mogę z tym dyskutować. Proszę jednakże wziąć pod
uwagę że do zamieszczania ogłoszeń przeznaczono inne grupy usunet'owe.
Jeśli nie ma Pan do nich dostępu gdyż np. odbiera Pan "polipa" via e-mail
to mogę przesyłać Panu zawartość tych grup ze wskazaną częstotliwością.

Następna sprawa. Nie mogę niestety odczytać z nagłówka Pańskiego listu jakich
programów do poczty/news'ów Pan używa. Proszę odwiedzić tzw. stronę ogonkową

http://www.agh.edu.pl/ogonki/

i spróbować samodzielnie znaleźć rozwiązanie Pańskiego problemu "kurzych
stopek". Jeśli się to nie uda proszę o list na mój adres korespondencyjny,
z podaniem systemu operacyjnego i programów których Pan używa. Jeśli ja sobie
z tym nie poradzę na pewno znajdziemy kogoś bardziej obeznanego z przedmiotem.

Prawdę mówiąc Pański list sugeruje że jest Pan w ogóle przeciwnikiem
znaków narodowych więc może powyższy akapit powstał zupełnie na próżno.
Standard ISO 8859-2 (to to czego używam) obowiązujący w Internecie jest
nazywany również ISO Latin 2 co powinno zaspokajać Pańskie wymagania
używania "alfabetu lacińskiego".

--
                                                              Marcin Debowski