Re: Polip - ludzie i charaktery....

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 13 Aug 1996 - 12:41:41 MET DST

In article <32103D2B.3890_at_cyf-kr.edu.pl>,
Piotr Karocki <yskarock_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:
>o, pierwszy odwazny, ktory siegnal do siedziby wroga.
>zeby tak wszyscy PRZED narzekaniem tam zagladali...

>sprawdzales w, podanym przez Emila, TechNet?
>jesli nie masz tego, a zarzadzasz jakas siecia PC (co by wynikalo z
>ponizszego tekstu), to blad.
>twoja instytucje powinno byc stac na zaplacenie tych 200 czy 300 USD
>rocznie za prenumerate TechNetu (podobnie zreszta jak powinno ich byc
>stac na zaplacenie za SMSa, ale naprawde TechNet jest za pol darmo).
>jakbys nie wiedzial - jest to miesiecznik Microsoftu (ostatnio 3 CD),
> [...]

Czy ty myslisz ze my nie mamy co z pieniedzmi robic ? Jakbym dostal fundusze
to bym walczyl o szybsze lacze do inetu a nie o wywalanie ich na jakies
dokumentacje gdzie tego co chce i tak prawdopodobnie nie bedzie. Nie
zlapales o co mi chodzilo. Porownalem sobie informacje o poziomie
bezpieczenstwa w produktach free - PGP i SSH i tam zaraz na poczatku, w
readme i tak dalej mam ponapisywane jakie szyfry, jakie klucze, ze np ssh
nigdy nie zgrywa klucza sesyjengo na dysk, do wszytskiego jest zrodlo i
nawet jak czegos nie ma w docu to moge sprawdzic jak to jest realizowane. I
do tego patche poprawiajace bledy SA rozsylane i nie musze czekac az firma
wypusci nowa wersje gdzie stare bledy moze poprawia a napewno dodadza kupe
nowych z nowymi opcjami. A o produktach microsoftu po godzinie grzebania
znalazlem mniej wiecej to co puscilem na liste. A poza tym, dla mojej firmy
wazna rzecz - pieniadze. Ale nie najwazniejsza.

Wiec postapilem tak jak klient, skoro mam produkt tanszy ktory mi dokladnie
mowi co ma w srodku, i drozszy ktory duzo obiecuje ale bez dowodow, to
wybieram tanszy, pewniejszy. Chodzilo mi o pelne informacje pozwalajace
wybrac prdukt, z MS sie ich nie dalo wyciagnac. Przynajmniej z sieci, a ja
nie mam za duzo czasu na wydzwaninie po supportach i czekanie az ktos mi
odpowie (albo nie) na maila.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user |finger for PGP&Geek Code
administrator of eris.phys.uni.torun.pl and pec.torun.pl domain